Followers




Sunday 10 July 2011

Buat sementara Waktu

Maaf ye , saya cakap hari itu , saya mahu tulis belog ini tentang pelajara
tapi ada entry macam ini .. Minta Maaf ya kawan-kawan
Saya tidak mula lagi , kerana saya belim study ,
Maaf ye , buat sementara waktu , saya akan cerita pasal saya terlabih dahulu
=D
.
.
.
.
.
.
.
Menggunakan bhasa saya ya , =)
.
.
.
.
.
.
.
.
________________________
hai , heheheheh
nak ckp ape ??
nak knl saye ??
kenal lhaaaa .. hehe
awak sume , selamat berkenalan ye ,
hehehheh ,
awk sume , 
saye nak cite name dia , 
jgan risau ye ! kejap
*
*
*
*
*
*
*

                                
Muhamad Aidil bin Asri
  Baling , Kedah Darul Aman
seorang yang baik hati
   suka buat lawak bodoh
  pandai amik ati tau !!!!!!!
saya sekepala dengan dia
  dia seorang yang memahami ,but me , heheh , ntah jugk ,
selalu tegur saya if saya buat kesalahan
   seorang yang bertanggung jawab
dy sweet + cute= ncem giler !! Ramai fan's , jealous tau !!
   dia tk pndai pujuk , tp kan , sya mudh terpujuk dengan dye , knp ye ??
  caring n penyayang
DIA TAK HANDSOME MCM BF AWK
WALAU DIA TAK HANDSOME
SY TETP SYG DIA JUGK ! PAHAM !!

No comments:

Post a Comment