Followers




Monday 1 August 2011

First Day puasa

                                     Assalamualaikum


Alhamdulillah syukur nikmat
berbuka puasa sudah

اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَبِكَ آمَنْتُ وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ بِرَحْمَتِكَ يَاأَرْحَمَ الرَّاحِمِيْنَ

Maksudnya : Ya Allah kerana Engkau aku telah berpuasa, kepada Engkau aku telah beriman, dan dengan rezki Engkau aku telah berbuka dengan rahmatMu, wahai sebaik-baik Pemberi Rahmat..Amin....
Baru sehari berpuasa , masa berlalu dengan cepat
tinggal 29 HARI saja lagi
IBLIS dan SYAITAN diikat
oleh itu , peliharalah dirimu
kerana TIADA IBLIS SYAITAN
yang BURUK datang dari diri kita
mungkin ketika kita tidak berpuasa
IBLIS SYAITAN yang mengganggu kita
dan berlaku perkara yang kurang moral
Heheheheh , lebih2 pulak

Terlebih dahulu , EBYC 
ingin mengucapkan selamat berbuka
walaupun dah berbuka
harap2 , kenyang ya semua
Alhamdulillah !!
Sahabat-sahabat EBYC
semuanya kenyang saja yaaa
ibu , mama , emak , ummi , ma korang
masak apa ??? Mesti sedap kan ???
Tahniah pada ibu kita
kerana sanggup masak n still jaga kita semua
EBYC nie bukan ank yang solehah sangat ,
agak degil mungkin .. heheh

اللَّهُمَّ لَكَ صُمْتُ وَبِكَ آمَنْتُ وَعَلَى رِزْقِكَ أَفْطَرْتُ بِرَحْمَتِكَ يَاأَرْحَمَ الرَّاحِمِيْنَ

Maksudnya : Ya Allah kerana Engkau aku telah berpuasa, kepada Engkau aku telah beriman, dan dengan rezki Engkau aku telah berbuka dengan rahmatMu, wahai sebaik-baik Pemberi Rahmat..Amin....
                    bubye !!!
                   bangon sahur nanti yeee !    sini sahaja coretan EBYC
                               Assalamualaikum










                                                                                                        created by : Eyra bRutal y comel

No comments:

Post a Comment