Followers




Tuesday 13 September 2011

Dam bidam bi dummm dumm ..

Assalamualaikum ... hye ..... sihat ?????? heheheh , eyra brutal yang comel nie , bru aje kluar dri ''bank'' .. :DDDDD 
Nah .. mkn lolipop tu ......  ... baik tak saya ?? huhuhuhu ... makan elok-elok tau .. kang tercekik , naya saya .... huhuhu ... Nampak tak ?? MooD eyra brutal yang comel nie dah happy ~..... Ermmmmmm~
nak cite ape ???? saya happy sebab dapat ketawa , best jugak sekolah nie , kadang-kadang bosan .... hurmmm~ td mengantuk gila~ dah la waktu math ... nasib la tak terlajak , kalau tak , 'gedebuk' kne pukul ngn cikgu , tak pon ketam cikgu anytime dia merayap .. ahahaha ...... huhuh .... ermmmm ... hari nie , mcam-mcm la kite buat .... sebab cikgu tade byk .. rugi ta bwak camera ... lau ta , bleh snap pic kwn curi-curi ...
time dalam kelas *cikgu tade*

























waktu dalam kelas ... ade lah sokrang mamat nie , dia tengah touching ngan kawan dia , tiba-tiba datang dudok sebelah aku , BUANG TEBIAT ke ape laa mamat sekor nie .... sebelum dia duduk situ .. dye tye saya ..

X: weyh along , sebelah hang tu meja kosong ka ...
AKU : *buad ta denga*
X: *dia ckp ape ntah*
AKU: still buad tak tahu , ........ take for a while , aku bersuara .. awt X ??
X:tade pape , aku sje je ckp td ...
AKU: kosong je ....


Tanpa segan silu , dtang dudok sebelah aku , nampak pakwe aku pyah kot , memeg aku penah dudok sebelh dia , itu pon terpaksa sebb aku ta nmpk ...huhuuhu , so jgn na menumpat aku plak .. huhuhuuuhuuu = =''
btw , dia dudok agk rapat dengan aku , so , aku agk rimas n i was told him , 'sana sikit boleh, rimas tahu tak'
he quite ... huhu .. tapi ta smpai 60 saat , dia bising plakkkk~ aduhhhh~ begaduh mulut dengn kwn aku yang seko lagi tu ... mcm bapok sudaa~


WOIII! Nak gaduh jangn gduh tempat aku bleh , feed up aku !! bising kau thu takk ! 
*tak lama tu , dia berambus , Fuhh ! Alhamdulillah*


lalalalalalallaallala ....
aku bernyanyi kecil .... lgu perfect two-Auburn ... wah , cepat nye aku dpt hfll ... wahhh~ hahahhahaha
fevret song ! da lme cri , bru jumpa tu .. hehee ....
nyanyi punya nyanyi , tak seda cikgu msuk , cikgu BM ... aduhhh~ malas doe , karangan di a aku tak siap lagi .. hahahah contohilah murid mithali seperti saya yang mlas ....  pape pon , hri best g skolah .. bubye ! sori tergntung lg , ade kje nie . daddadadddaddada~

No comments:

Post a Comment